28 Aralık 2014 Pazar

PORTAKALLI ÇİKOLATALI KURABİYE

Günaydıııınnn:)
Harika bir kurabiye tarifiyle güne başlangıç yapalım mı ne dersiniz:) En sık yaptığım hamur işlerinden biridir kurabiye.Hem uzun süre süre bayatlamadığından hem de süslemesi zevkli olduğundan galiba:) Bu kurabiyelerden yapıp dondurucuya da attım acil durumlar için:) Tabi çikolatasız şekliyle.Ayrıca portakallı kek ve kurabiyeler için kış boyu portakal kabuğu rendeleyip buzluğa atmayı düşünüyorum yazın pratik olur:) 
Kurabiye kalıplarım sevgili Morlu Mutfak' ın hediyesi,çok fazla kullanır oldum kalıplarımı canım tekrar teşekkür ederim:)


Malzemeler:
150 gr tereyağ
1 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 yemek kaşığı yoğurt
1 çay bardağı sıvı yağ
1 yemek kaşığı portakal kabuğu
1 paket vanilya
yarım paket kabartma tozu
1 su bardağı nişasta
Aldığı kadar un

Üzerine; Çikolata ve hindistan cevizi

portakallı kurabiye

7 yorum:

  1. kurabiyeler çok şık görünüyor dondurucuya bu tarz şeyleri bende çok sık koyuyorum ve çok kurtarıcı oluyorlar

    YanıtlaSil
  2. Ben çayımı alıp hemen oturdum bu kurabiyelerin karşısına.Çok da nefis görünüyorlar.Ellerinize sağlık yiyenlerede afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyolar ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. güzel görünüyorlar elinize sağlık.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil