28 Aralık 2014 Pazar

İŞ YERİNDE KAHVALTININ TADI BAŞKA:)

  İşlerin hafiflediği dönemler kendimizi böyle ödüllendiriyoruz:) Tabi hazırlama kısmı hep bayanlara kalıyor.Kurumun erkekleri ancak yeme kısmıyla ilgileniyor.Bu sefer şart öne sürdüm,kahvaltı hazırlarız ama çiçek ve kalpli peçete getireceksiniz dedim,söz dediler ama ben bir muzurluk düşüneceklerini tahmin ettim.Sonuç olarak biri beyaz peçeteleri çocuğuna kalp çizdirip boyatmış,diğeri de müdürümüzün odasındaki yapay laleleri almış getirmiş masaya:) Neyse öyle ya da böyle masamıza renk geldi:) Masa örtümüz Bim' den tek kullanımlık.Kurtarıcımız oluyor,gazete kağıtlarından kurtulduk:) İş ortamı çook önemli, Allah hiçbirimizin ağız tadını bozmasın inş.:)



7 yorum:

  1. ooo süper gözüküo karnım acıktı valla :)

    YanıtlaSil
  2. böyle işyeri her yere lazım:) yemekler de muhteşem görünüyor karnım acıktı benimde:)

    YanıtlaSil
  3. İş yerinde eksiklik var mı? Çalışabilir böyle kahvaltı sofraları kuruluyorsa. :)

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum buna:)) afiyetler olsun...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil