29 Aralık 2014 Pazartesi

FUŞYA-GRİ ENERJİK KOMBİN

Güüüüüünaaaayyydııınnn:)

  Yağmurlu ve soğuk havaya inat enerjimizin tavan yaptığı bir gün olması dileği ile çok enerjik bir kombin yaptım sabah sabah:) Kıyafet seçiminde kullandığım renkler ruh halimi çok fazla etkiler,kışın bile pembe,sarı,yeşil vb. canlı renkler kullanırım kabanlarımda bile.Soğuk havanın üzerimdeki olumsuz etkisini bir nebze kırmaya çalışıyorum belki de. Bu da benim tesellim herhalde;renklere sığınmak:)
  Bütün renkleri çok fazla sevsem de fuşya ve sarının yeri ayrı benim için. Bu günkü kombin de fuşyalı olsun o zaman.
   Bol enerjili,uçuş uçuş günleriniz olsun  kızlaaar:)

etek kombinleri

4 yorum:

  1. Bu renkler bir harika.İnsanın ruhu açılıyo.Bir enerji veliyo.Ben pembeciyimde.

    YanıtlaSil
  2. Resmen enerji veriyor renkler...

    YanıtlaSil