25 Aralık 2014 Perşembe

SALAŞ YELEK DİKTİM:)

Çok şükür artık makinemin dilinden biraz olsun anlamaya başladım:) İlkin küçük kumaşlarda deneme yaptım,arada yapamıyorum,beceremiyorum diye dellensem de devam ettim:) Makineyle bir türlü anlaşamadık,şimdi biraz iyiyiz çok şükür:)  Bu yeleği de aylar önce kesmiştik ablamla.Annemin yeleğini koyup kafamıza göre kestik,kalıbımız yoktu.Bu tarz yelek ve hırkaları çok seviyorum.Neyse kenarları kalmıştı bir tek.Siyah biye aldım,kenarlarına diktim.Fena da olmadı galiba.Dikiş ustaları mutlaka hataları görür de ben pek bulamadım:):)
İşte benim ilk eserim:)






6 yorum:

  1. bence cok guzel olmus ellerinize saglik.ayrica bana kalirsa hata yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,daha bir heves geldi şimdi:)

      Sil
  2. Bu tur yelekler hamilelikte çok ise yariyo şimdiden stok yap bence;))

    YanıtlaSil
  3. valla süper elinize sağlık

    YanıtlaSil