24 Aralık 2014 Çarşamba

SETRMS İNDİRİMİNDEN BANA DÜŞENLER:)

Merhabalaaaar uzuun bir aradan sonra:)
Bloğumu çok ihmal ettim bu aralar farkındayım.Nerelerdesin,hiç paylaşım yapmıyorsun diye soranlar için özellikle döndüm .Bu gün paylaşım yapacağım diye söz verdim kendime.İşler çok yoğundu ,ev iş derken hiçbir şeye fırsat bulamaz oldum.Bir de bir isteksizlik,bir üşengeçlik var üzerimde sormayın gitsin:) Tabi paylaşılacaklar da çok birikti haliyle.Bu gün paylaşım açısından dolu dolu bir gün olacak inş.:)
Geçen hafta Setrms'in 11. yılına özel bütün ürünlerde yüzde elli indirim vardı,hemen koştum.Birkaç parça ürün aldım.250,00-TL üzerine de umre çekilişi vardı ama bana çıkmadı tabi:( Antares'de 100-tl üzerine de araba çekilişi vardı ona katıldım bir de,hadi hayırlısı:)





Siyah eteğin rengi nasıl soluk çıkmış,normalde çok daha güzel,kumaşı keçe.Çok zarif duruyor insanın üzerinde.


Bu günkü kombinim de bu etekle,sarı blüzle kombinledim.Sarı en vazgeçilmez rengimdir:)


Yelek hastalığım hızla devam ediyor:) Bu yeleğe de bayıldım gçrür görmez ve sanki benim bedenime göre yapılmış,cuk oturdu:) Kombinlendi bile:) Yelek de keçeden,dantel detayları var.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder