7 Aralık 2014 Pazar

ÇEKİLİŞ SONUCU:)


Günaydınlaaaarr herkese:)






Sonucunu merakla beklediğiniz çekilişim cuma günü saat 18:00'da sona erdi. O saatten sonra yapılan yorumları yayınlamadım,zaten geçersiz olacaktı yayınlasam da,kusura bakmayın lütfen:( Katılan herkese çoook teşekkür ediyorum.Bu kadar yoğun bir katılım ben de beklemiyordum ama çok güzel oldu benim için. 

Kazanamayan arkadaşlar üzülmesin lütfen çünkü çok yakında yine harika bir çekilişle burada olacağım:) O yüzdeeen ne yapıyoruz takipte kalıyoruz dimi:)

Bu arada çekiliş bloglarını çekilişe dahil etmeyeceğimi belirtsem de katılım oldu tabi ki fakat onları çekilişe dahil etmedim haksızlık olmaması için.


Şimdi sonuca gelelim lafı uzatmadan. Çekilişimi kazanan isim  TERZİ ESMA,Tebrik ediyorum:) Adres bilgilerini bekliyorum.Güzel günlerde kullanman dileğiyle:)

5 yorum: