4 Şubat 2015 Çarşamba

ALİEXPRESS ALIŞVERİŞ DENEYİMİ-1

Türk alışveriş sitelerinden sıkıldım,hep aynı ürünler baydı artık.Biraz da yurt dışına açılayım dedim:) Aliexpress'den sürekli bir şeyler bakıyor fakat almaya cesaret edemiyordum.Yorumlara baktım internetten,genelde bir sorun olmadığını okuyunca bir deneyim dedim.Bir baktım sepetim dolup taşmış.O ucuz alayım bu ucuz bunu da alayım derken epey bir açılmışım,neyse bir ay birşey almam diye kendimi avutarak hepsini aldım sonuçta.Ürünlerle ilgili yorumlarımı tek tek yazacağım şimdi.Memnuniyet yüzde yüz değil tabi:)Ürünlerin tamamı 237 dolar civarında tutmuştu,643,00-tl yaklaşık.

Kazak aynı resimde göründüğü gibi,gömlek ürüne dahil değil,tabi ben gömleği de aldım ayrı:)
Siparişi 21 aralıkta verdim.Ocak ayında çoğu geldi ürünlerin.




 Hırka standart bedendi biraz küçük gibi (xs) gibi yani.Ama kalitesi güzel

 Kirazlı hırka çok güzel,aldığım ürünleri hep L aldım s-m giydiğim halde.Bedenleri çok küçük

Mint Hırka: Renk resimdekiyle çok alakasız geldi,kendi yeşil kollarındaki ipler siyah.

Lacivert Blüz; Güzel,ince,tril tril

Beyaz Gömlek:Dikişi,kumaşı,modeli harikaa,en çok beğendiğim bu gömlek oldu.

Bu blüzün de sarısını aldım,harika duruyor,dikişi de iyi

Puantiyeli sarı blüz berbat muşamba gibi kumaşı.

Beyaz gömlek: Pamuklu,kumaşı,modeli güzel ancak çok zor ütüleniyor.

Krem Blüz: Kumaşı iyi değil.

Krem Hırka:Resimde göründüğü gibi,mankendeki kadar uzun değil,manken mi kısa anlamadım:)

Krem blüz: Resimde göründüğü gibi,iç göstermemesi harika benim için:)

Çizgili hırka;Boyu resimdekinden biraz daha kısa,resimdeki kadar güzel değil.Dikişi iyi görünmüyor.

Krem-yeşil Blüz; Resimdeki kadar güzel olmasa da fena değil,yeşil kısmı koyu mavi olarak geldi.

Siyah etek:Ben böyle kötü kumaş görmedim,bildiğin astar kumaşı yani:) Kesinlikle giyilmez:)



Renkli kazak: Asla resimdeki gibi değil,renkleri de kendi de çirkin:) İnstagramda çok yüksek fiyatlara satıldığını görüyorum ,asla almayın:)


Pembe hırka:Resimdeki gibi,çok güzel,yumuşacık.

Tunik desen değil gömlek desen değil arada kalmış bir şey,pek giyeceğimi sanmıyorum ama resimde göründüğü gibi:) Ben tunik niyetine aldım fakat biraz kısa.

Aşağıdaki kaban-montların hepsi şüpheli satıcıymış,ürünler gelmedi,paranın iade edileceğine dair mail gelse de hala iade olmadı.Açıkçası ben de peşine düşmedim.Fırsat bulunca mail atmayı düşünüyorum bir ara:)



 Sarı Kolye: Kalitesi idare eder:)
Ben Müşteri geri dönüş oranlarına pek dikkat etmeden satın almışım,eğer oranlara dikkat edip alırsanız bir sorun olmayabilir.Ürünlerin kimi çok güzel kimi hiç göründüğü gibi değil,bunu göze alarak alışveriş yapmanız gerekiyor:)

12 yorum:

  1. Ben de gecen ay epey alisveris yaptim hic birini de begenmedim param bosa gitti yani geri gondersen uzun is cantalari kalitesiz bedava versen kullanilmaz bedenler japon bedenlerine uygun minnacik en buyuk bedeni almak akillica dedigin gibi ama kumas kaliteleri hepsinin mi kotu olur emin ol turkiyeden pazardan 5 liraya aldiklarimiz daha kaliteli bi daha tobe dedim ne varsa yurdumda var :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de blüzler çok iyi çıktı bazıları,arkadaş aldı onunkiler berbattı dikişleri çok kötüydü,çanta almaya ben de cesaret edemedim,deri yazıyor çantalarda ama güvenemedim.Daha önce gitti gidiyordan bir blüz almıştı ablam japon stil,bedenlerin küçük olduğunu ordan biliyordum ondan L aldım ama m giyen birine ancak xL rahat olur o kadar küçük yani,s beden alsak demek ancak çocuklara olur:) Ben de geri göndermedim beğenmediklerimi çok uğraşmak lazım ya.

    YanıtlaSil
  3. Güzel gözükenler var ama pek çogunuda begenmedim gibi:)Begendiklerini güle güle giy canım..Bende cesaret edip alamam:)Heleki 600 tl likk:))İçim giderrr ...Sende ki iyi cesarett valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazıları hiç güzel değil ama güzel çıkanlar da oldu:) tek tesellim o zaten:) Ay sorma bazen bir deli cesareti geliyor tutamıyorum kendimi:)

      Sil
  4. ürünlerin fotoğraflarını da paylaşabilir misiniz? ben de çok farklı şeyler gelme ihtimali yüzünden cesaret edemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta resimlerini çekip bu postu güncellerim :)

      Sil
  5. Hepsi çok güzel ama en çok şu kelebekli hırkaya bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  6. aslında kötü ürün yollayan satıcıları yayınlasanız pek makbul olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara tek tek bakıp ürün yanlarına yazabilirm aslında:)

      Sil
  7. Çinden alışveriş yapmak o kadar da iyi değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olduklarım da olmadıklarım da var,yine de vazegeçemedim gitti:)

      Sil