26 Ağustos 2014 Salı

KARAGÖL'DE BİR GÜN

Merhabalar herkesee;
Evet yine gecikmiş bi pazar gezmesi postuyla burdayıım. Evet internetteki kartpostal gibi fotolara aldanıp,75 km yol gidip gördüğümüz manzara karşısında hüsrana uğramış olsak da moralimizi bozmadık.Günümüzü en güzel şekilde geçirdik çok şükür. O kadar kalabalıktı ki insanlar nerdeyse araba yolunu kapatıp piknik yapacaklar.Uzun arayışlar sonunda çok şükür biz de bi yer bulduk.Hem de göl manzaralı,ne manzara ama.Doğanın kıymetini hiç ama hiç bilmeyen milletiz.Yediğimizi yiyelim arkamızı başkası toplasın zihniyetinde insanlar yüzünden güzelim doğa ne hale gelmiş çok yazık!Neyse sinirim zıpladı yine konuyu değiştirip Karagöl efsanesine geçiyorum:) Gitmeden internette okumuştuk. Zamanın birinde Karagöl yakınlarında bi çoban yaşıyomuş.Sen git ağanın kızına aşık ol.Bunu duyan ağa çok sinirlenmiş tabi.Ama çobanı sınamaya karar vermiş.İçi boş bi baston vermiş çobana.Çoban da koyun alıp satarak bu bastonun içine altın doldurmaya başlamış. Bi gün koyunlarından bi tanesi göle girmiş çıkmak bilmiyo.Demek çok sıcaktı ki garibim koyun çıkmak istemedi sudan.Neyse koyun çıkmayınca çoban da sinirlenmiş ,atıvermiş elindeki bastonu.Tabi baston daaa altınlar daa sizlere ömür.Bunu duyan ağa kızını vermemiş tabi.Çoban da üzüntüsünden terketmiş oraları.30 yıl sonra bi bastoncuda kendi bastonunu görmüş ve içini açmış kiii evet kendi altınlarıı.Gitmiş göle fırlatmış sinirden.30 yıl geçmesine rağmen sinirinden hiçbişey kaybetmemiş yani bizim çoban:) Ama o arada evlenmiş mi çocukları olmuş mu ben asıl onu merak ediyorum:) Zaten efsanelerde de benim merak ettiklerim hiç olmuyo yahu:)

ankarada piknik

çubuk karagöl

karagöl

ankarada gölller

12 yorum:

  1. Karagöl dışında da Ankara da ki tüm piknik alanları bu zihniyet yüzünden çok kötü durumda ben artık minik bir süpürge ile gidiyorum yoksa hiç keyif alamıyorsun karagöl efsanesinide ilk kez duydum :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok iyi fikir ya süpürgeyle gitmek:) Sevgiler

      Sil
  2. Bizde her pikniğe gittiğimizde önce ve sonra mıntıka temizliği yapıyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Piknik isi bana gore değil giderken is gelirken is. En iysi adam gibi biyere gidip yiyip içip kalkmak

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca anakaradaki piknik alanlari coplukten farksız olduğu için kimseye tavsiye etmyrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yerler de var yaa öle deme:)

      Sil
  5. Biz evden çıkmıyoz hiç böyle sorunlarımız olmuyo o yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii yazık ya benim boncuk gözümeee

      Sil
  6. güzel resimler bende piknikten keyif alamayandanım maesef arkadaşların dediği yorulup geri geliyoruz:)

    YanıtlaSil