14 Ağustos 2014 Perşembe

DANTEL ETEK KOMBİN

 Selamlaaar...Bugün işler çok yoğun hatta şu an bile önüm evrak dolu ama sistem gitti.Ben de boş boş oturacağıma bari bloğuma gireyim dedim:) Ohh hem de dinlenmiş oldum:) Fotoğrafları yine arkadaşımın on yaşındaki kızı çekti.Evet iş yerindeyken böyle ya balkonda ya odamda fotolar.Sıkıldım ama napcan mecbuuurr:)Dışarı çıksak insan kaynıyo bi foto çekilemiyom ki:) Yok yok bana şöööyle manzarası güzel bahçesi güzel bi kurum gerek:) Bu ne böyle manzaram bina,sağım solum bina pofff:( gerçi pazara ve mağazalara çok yakınım o açıdan sıkıntı yok:)
  Bu eteğim taaa üniversitede zamanından kalma, bi beş senelik filan.Normalde nerdeyse  her sene dolabım yenileniyo ama bu etek gibi kıyamadığım parçalar da var,senede bi kere giydiğim:) Dolabımı sık sık güncellerim ,acaba giyer miyim acaba yine moda olur mu diye hiç düşünmem,anında poşetler ihtiyaç sahiplerine veririm.Umarım savurganlığımı bu şekilde telafi edebiliyorumdur:( 
Gömlek:Adil Işık
Etek:Açık Çarşı(Zonguldak)
Şal:Ecardin(Modanisa.com)


dantel uzun etek

etek

tesettür blogları

tesettür blogger

6 yorum:

  1. Çok zarif duruyor...Kapalı olsam kesinlikle tarzınızda giyinirdim...Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aaaa a. ...... Bu dantelden bendede var sandıkta durup duruyor, etek yapayım giyeyim bari ;)) Nedersin olmazmı Hayal Hayall :)

    YanıtlaSil
  3. etek gerçekten çok hoş :)

    YanıtlaSil