21 Ağustos 2014 Perşembe

TRENDYOLDA BUGÜN..

Hemen hemen her gün inceden baktığım sitelerden Trendyol. Alışveriş yapmışlığım da çoktur.:) Bugün gözüme kestirdiklerimi paylaşıcam şimdi sizlerle:) Bakalım neler varmııış:)

Kolye: Pelin Giydiren: 44,99
Kolyeye resmen bayıldımm,bu renkte biRçok kolyem olduğu için almamam gerek dedim ve tuttum kendimi:( Ama resmen ekrandan sevip durdum kendisini:)


PELİN GİYİDREN

Etek: Setrms: 64,99
Bu ara dolabımda hiç olmayan bi renk olan bebek mavisine taktım.Bakalım bu renkte ilk ne girecek dolabıma:) Ben şal diye tahmin ediyorum bakalım hayırlısı:) Eteğin deseni çok hoş. Ve ilk defa gördüm Trendyolda Setrmsi:) İyi de olmuş:)

setrms etek

Etek: Setrms: 84,99
Bi renk bu kadar mı tatlı olur yaaa,şeker gibi resmen:) Ama şu an hiçbir kombin oluşturamadım kafamda bu etekle nedense:)

setrms etekler

Bordo Etek: Pretty Mark: 29,99
Bordo etek de kumaş olarak ve model olarak çok kullanışlı özlellikle tatilde şıpıdık terliklerle giyebilirsiniz:) Ben de bu ara taktım tatile yaa,bi gidebilsek hayırlısıyla da:)

maksi etek

 Çocuk balon elbise: Mushi:24,99
Şu elbiseninin ciciliğine bakar mısınız yaa,seni sevimli bıdık seniii:) Kareli ve kırmızı olması beni ayrı bi mest etti doğrusu.Fiyatı da çok uygun.

çocuk elbise

Saks Blazer: Milla: 89,99
Blazer ceketler de dolapta olmazsa olmazlardan.Çok şık çok:)

saks blazer ceket

Elbise:Milla:89,99
Bu elbisenin renklerine de bayıldım.Zaten Millanın ürünlerini çok beğeniyorum
milla desenli elbise modeli

Beyaz Etek: Milla:39,99
milla etek

  Kelebekli Bluz: Prety Mark: 14,99

renkli bluz

Paunlı Bluz: Prety Mark:14 ,99
Bu puanlı blüzü de civciv sarısı etekle hayal ettim uff harikaa:)

uzun kollu bluz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder