13 Ağustos 2014 Çarşamba

PITIRCIKLARIMMM:)

    Selam ablalarıımm bugün teyzoşun bloğunu ben esir aldım,hep kombin hep kombin sıkılmadınız mı azıcık da tombul baldır,ısırımlık yanak ve boğumcuk eller görün istedim.Sevmek bedava ama bi maşallahınızı da alırım önce.Yok canım sizin nazarınız değmez biliyoruuum da siz yine de maşallah diyiverin:)
   Yani tamam azıcık etine dolgun olabilirim ama daha bebekim ki ben henüz yürüyemiyom.Ama dualarınızla o da olacak yakında inşallah.Şimdilik bikaç metre koşar adımla yürüyebiliyorum sadece.Ama emeklemenin tadı da başka dostum hele çimenlerin üzerinde,öle yumuşacıklar kiii.Annem elektriği gitsin diye bol bol çimenlere bırakıveriyo beni,elektrik acıtan bişey değil miydi yaaa kafam çok karıştı.Neyse bi ara öğrenirim:)


Ahhh nasıl severim armudu belli değil ama koparmayı daha da çok seviyorum.Bide uzanabilsem...En çok bu yüzden istiyorum büyümeyi.Her merak ettiğime uzanabilmek,dolapları karıştırabilmek için.

 Teyzoş beni bahçede bilmem kaç çiçeğin önüne koydu ve güldürmeye çalıştı bilmiyorum.Ama ben daha çok çimenleri yolmak,karıncaları yakalamaya çalışmak ve kuru yaprakları sıkarak hışırtısını dinlemekle meşguldüm.Bu alttaki foto da teyzoş beni çekerken baktığım nadir anlardan.:) 


Bu ağaç tepesinde kuzenlerim ve benim kaç fotomuz var sayamıycam kızlaar.Tabi ben abi oldum kendim oturabilirim ağaçta desem de dinlemiyolar ki. Annem tabi ki ağacın arkasında:)

Bu neki yaa balon desem değil top desem değil.Hımmm ilginç bişeymiş.Ben oynarken duydum annem 'ayyy doktor mu olmuş ben oğluuumm' diyodu teyzoşa.Galiba öle bişey ismi,bunu da ilerde öğreneceklerim arasına yazıyorum .

Bu da benim kuzenim. Burda kendisine çiçek veriyorum da:)


Benim armutları bitireceğimden korkan bi kuzen varmış burdaaa:)


Benim kuzenim çok hanımefendiymiş annem hep öle diyo.Çimenleri yolmak,annesi yemek yedirirken tabağa elini daldırmak ve çekmeceleri karıştırmak dışında çok aşırı yaramazlığı yokmuş benim gibi.Teyzoş kuzenimin elbisesi kirlenmesin diye benim mama koltuğumu çimene koydu hıh ne kıymetliymiş yaa kıskandım şimdii.Şaka şaka canım kuzenim o benim:)



Hepinize büsbüyük bebek kokulu öpücükleeeerr:)

8 yorum:

  1. kim demiş yürüyemiyorum diye.pazar günü ilk defa pabuç giydirip sokağa saldı annecim beni.kayıtlara geçsin kızlaaarrrr!!!

    YanıtlaSil
  2. ayyyy bakıp bakıp ısırasım mıncırasım öpesim koklayasım çook şeyler yapasım geldi. tosbik prensesim beniiiimmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ah senin evde var mıncıracğın bi tospağa ben napayım resimleriyle avunuyom ancakkk

      Sil
    2. Amaan o da sorun mu sen de bi tosbik yap mıncır istediğin zmn:)

      Sil
    3. Hayırlısı bakalım inş.:)

      Sil
  3. Ayy maşaAllah Allah cümle nazarlardan şerlerden korusun benim çocuklarım aklıma geldi... Bi yürüsünde görün o zaman size neler yapacak :)) BAk ben onlara bir tavşan bırakıyorum oynasınlar diye sevgiler canım :))

    (¯`*•.¸ °✿°
    '.( '◕¸◕' ) \l/
    ('').►•◄('')
    (,,,,)(,,,,(,,,,)
    ve
    (◡‿◡✿) hayal kurarken ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin,çok teşekkür ederiz bu güzel yorum için:) yerim ben o tavşanı:) sevgiler..

      Sil