22 Mayıs 2014 Perşembe

KAHVALTI SOFRALARIM

   Kahvaltı en büyük keyiflerimdendir.Hafta içi tadına vara vara yapamasak da,ne yediğimizi anlamadan paldır küldür atıştırıp sofradan kalksak da olsun yine de kahvaltı başka şey yaa:) E haftaiçi doyulamayan kahvaltılara haftasonu bol bol vakit ayırıyoruz bu yüzden de :) Misafirlerimi de genelde kahvaltıya çağırıyorum.Kahvaltı masasını hazırlamak bile büyük zevk benim için:) Bu da ablamın bizde kaldığı bir günden minik aile kahvaltımız:) Sofralarda süslü kürdanlar kullanmaya bayılıyorum.Peynire bile acayip güzel bir görüntü veriyor:)
   Burda civcivim teyzsoşunun yaptıklarına puan veriyor.Özellikle kürdanlı olanlardan başlar:)


kahvaltı

 Biz de 'bakalım ağzın ne kadar büyüüük ooo kocaman ağzı var' diye diye herşeyden yediriyoruz malum pek mızmız:) Ağzım tocaman bakıın diyo bide alkış yaptırıyor.Pek fena gaza geliyoruz laf aramızda:)
kahvaltı sunumları


Abloşum ve eniştem,ay enişte demek de pek bi tuhaf geldi eniştelerime abi diyorum çünkü:)

kahvaltı önerileri

Bu da kocişim,kendisiyle civcivimin arası pek iyidir maşallah:) aralarından su sızmaz,kıskandım mı ne:)

kahvaltı keyfi

kahvaltılarım

kahvaltı keyfimiz

Bunlar da bir başka günden pazar kahvaltısı keyfimiz,kayınvalidemleri çağırmıştım.

kahvaltı sunumları

kahvaltı masası

kahvaltı düzeni

   Yuvarlak krep yapıp kalpli kurabiye kalıbı ile kestim,üzerine de ahududu reçeli sürdüm,kürdan batırıp servis yaptım.Kürdanların üzerindeki süsler düğün davetiyemin üzerindeki süslerden arta kalanlar.Baya artmış.Bunları nasıl değerlendirebilirm diye düşünürkene bulduumm:) çok da iyi oldu:)minik çiçeklerin telleri var onları normal kürdana bağlıyorum.Al sana kokoş kürdan:)

reçelli krep

Bu kalpli kurabiye kalıpları çok işime yarıyor.Birkaç boyu var bende çok kullanışlı.Tavada yumurta yapıp kalplı kalıpla kesip servis yapabilirsiniz o da çok güzel oluyor:)
kalpli kurabiye kalıbı

 Bu da annemler geldiğinde hazırladığım kahvaltım. Runnerimin kenarlarına yuvarlak toplardan tutturdum gerçi pek görünmmeiş.Birgün işime yarar düşüncesiyle almıştım.Her rengi var:) Tabaklarımın kenarları gümüş rengi,bardaklarımı da siyah beyaz leopar kullandım. Çatal kaşığı gümüş rengi boncuklu iple bağladım.Tuhafiyelerde metre işi satılıyor bunlardan her rengi de var.
kahvaltı masam

Ayy çilekli peçetelerimi ne kadar severek almıştım.Ama bitti maalesef .Bir daha da bulamadım.Biryerlerde gören olursa haberim olsun hee:)

pazar kahvaltısı

kahvaltı sunumu

Ayhh özlemişim kahvaltıları.Uzun zaman olmuş kahvaltı misafiri ağırlmayalı. Of haftasonu gelsin,mis gibi kahvaltı masasında saatlerce kalkmadan oturalım inş. Amin:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder