28 Mayıs 2014 Çarşamba

GECİKMİŞ 1 MAYIS POSTU:)

  1 mayıs tatilinde annemlerin yanına gittik izin alıp.Annemler yazın köyde ,kışın da merkezde yaşıyorlar.Tam güzel zamanda gitmişiz valla hava çok güzeldi,heryer yemyeşil olmuş oh mis:)

  Neler mi yaptık:) Sırf yiyip içtik desem yalan olmaz.Annem sağolsun sanki biz kıtlıktan çıkmışız gibi sürekli bişeyler yedirip durdu:)
  Bol bol balkon keyfi yaptık yeşiller içinde,annem tam bi çiçek hastası,ben de seviyorum ama uzaktan:) bakmasını pek beceremiyorum.Eşimin aldığı bütün çiçekleri kuruttum ya. E benim suçum mu onbeş günde bi su veriyorum kuruyolar ben napıyim;) İnsan azcık dayanır,hemen ölünür mü öle susuz kaldınız diye çok ayıp:) Ama bu sefer kararlıyım yıldönümümüzde aldığı kocaman lilyumu kurutmayacam,bu sefer en az on günde bi sulayacam söz bak:)

balkon sefası
 Annemle beraber börek açtık,yani sonuçta böreğin ucundan da ben tuttum açarken o yüzden kendimi de katıyorum:) Çok da güzel yapmışıZ elimize sağlık:)

börek

 Eriği de dalından koparıp yemenin tadı bi başka yaa şöyle hışır hışır ses çıkara çıkara:)

yeşil erik

 Bol bol hamak keyfi yaptık kocişle.Tabi sporda verdiği bütün kiloları bikaç günde geri aldı sanırım.Hiç ara vermeden sürekli bişeyler tıkınıyodu çünkü:)

hamak keyfi

Dutlar da olmuştu,dalında öyle güzel görünüyo ki yemeye kıyamıyo insan:)

kara dut

 Ahh mısır ekmeği,o ne muhteşem bi lezzettir yanına bir de soğan oldu mu oh yeme de yanında yat:) Bir de sobada pişince lezzeti daha başka:) Allahııım bir gram yerim kalmadı dedikçe annem en sevdiğim şeyleri yapıp durdu,yedik,yedik,yedik..:)

soğan

Sobada pişmiş ev ekmeği,arasına doğal tereyağı.Imm nefis:)

sobada ekmek
 Biliyorum çok oldum,canınız çektiyse hakkınızı helal ediverin:) 
 Şimdi sıra benim yeğenciklerimi fotolamaya geldiii,Önce boncuk gözden başlıyorumm,foto çekcez diye çocuğu binbir hale soktuk,gerçi onun da işine geldi,baksanıza ağacın tepesinde pek bi mutlu:)

Boncuk göz henüz yürüyemiyor,tek başına poz verdirelim dedik,ağaca tut diyoruz o dutları mıncıklama derdinde tabi:) Boş boş dikilip napsın ama dimi,icraat lazım:) Neyse bi kere düştüyse de umursamadı başka yapacağı yaramazlıkları düşünerek,ayağa kalkıp biraz daha dut mıncıklama derdinde:)Neyse annesi görmeden yıkayalım ellerini:)
 Boncuk göz çimenlere yayılmaya bayılıyor,çimenleri yolarak stres atmaktan pek keyif alıyor:)




Çiçeklerin arasına oturtuk bi güzel poz için ama yok nerdeee bizimki hemen çiçekleri yolup toprakalrıni eşeleme derdine düştü:)

Oh gel keyfim gel pozu:)

Burda çok güzel bi kahkaha patlatmış,hayret foto çekerken bakmış,o ara çok ilginç bişey yapmış olmalıyım ki bana bakmayı çimen yolmaya tercih etmiş:)

 Evet bu şekilde bişeye ellemeden bakması 1 saniye işte,neyse o anı yakalamışım:)


 Ayakta dikilmekten sıkıldı artık bizimki şimdi anneye papatya yoluyor pardon topluyor diycektim:)

Bu da bizim minik prensesimiz,ailemizin tek kızımız:) Bildiğin küçük hanımefendi:)
 Papatya tacı da nasıl yakışmış benim kuzumaa:)



 Bunlar da hepsi bi arada yegenler pozu:) Harika bi foto oldu,özledikçe bakıyorum.Bal bunlar bal:)

Nasıl da çabuk geçiyor şu tatiller ya,ne ara bitti de biz Ankara'ya dönmek üzere yola çıktık:( Yatsak kalksak yatsak kalksak tatil gelsee ve ben ballarıma kavuşsaamm:(
Herkese böyle ballı bi hayat diliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder