23 Mayıs 2014 Cuma

DOĞUMGÜNÜ SOFRASI:)

   Günayyydıınnn günaydın günaydııınnn:) Bir doğumgünü postuyla daha karşınızdayım efendiiimm:) Telefonum servisten gelene kadar güncel paylaşımlar yok,eskilerle idare edin artık bir süre:) Bunlar da görümcemin doğumgününden fotolar.Çalıştığım için börek hariç hepsini bir gün önceden hazırladım.Masayı da genelde akşamdan kuruyorum bardakaları ters cevirip koyuyorum toz filan olmasın diye.Peçetelere kadar akşamdan hazırlarım genelde,ertesi güne sadece mamaları dizmek kalıyor.Hiç stres olmuyorum o zaman.:)
 Pastayı iki katlı yaptım.İki ayrı kek pişirdim. Birini biraz daha küçük kalıpta yaptım.Arasına muz ,krema filan koydum baya bi yüksek oldu:) Süslemesi pek içime sinmese de tadı iyiydi:)
Menümüzü yazalım şimdi de:)
1)Çikolata soslu muzlu yaş pasta
2)Yaprak sarma
3)İrmik topları
4)Peynirli börek
5)Poğaça
6)Üç renkli patates salatası(genelde yuvarlak kalıpta yapıyordum bu sefer dikdörtgen kalıp kullandım farklı oldu:)
7) Elmalı Turta
8)Tulumba tatlısı
9)Meyve Sepeti

Peçetelerimi kırmızılı kullanmadım çünkü uğur böceği minik mandallarımı kullancam diye inat ettim:)E malum kırmızı peçetede de mandallar belli olmuyordu.Ben de istemeyerek beyaz peçete kullandım pek sevmesem de:) Ama mandallarım ve yapışkanlı uğur böceklerimle peçeteler biraz renklenmiş oldu:)
  Bu arada içeçeklerin marka etiketlerini mutlaka söküyoruz,daha hoş bir görüntü oluyor böyle:) Bir de kurdele tutturduk mu tamamdıır:) Duyamadııım kurdele yok mu evinizdee,ya işte öyle herşeyi çöpe atarsanız olmaz:) Bir gün lazım olur deyin saklayıverin bi zahmet:) Benim yaptığım gibi hehee:)

doğumgünü hazırlığı



doğumgünü sürprizi

doğumgünü sofrası

doğumgünü



doğumgünü partisi

Elmalı turta dilimlerine de uğurböcekli kokteyl kürdanlarımdan batırdım.Bütün süslerim uğurböcekli oldu heheh:)

doğumgünü masası

Bu da kavun sepetimiz.Sofralarımda genelde meyve olmasına dikkat ediyorum.Tabi süslü bir şekilde:)İşte kavun sepetinde meyse sunumum:) Nazar boncuklu kürdanlarımı sosyete pazarından almıştım.Sofralarımın vazgeçilmezi oldular:)
meyve sunumu

meyve sunumu

süslü meyveler

  Bunlar da doğumgünü hediyelerimizzz:) Herkesin hediyesini paketledim.Hediyeleri özenle paketlemeyi çok seviyorum.Malzemelerin hepsi 'ımmm bu işime yarıyabilir,ımm bunu kesin birşeyde kullanırım' diyerek kenar köşeye sıkıştırdığım şeyler:) Pek severim böyle incik cincik işlerle uğraşmaktan:) Hatta herkes ayy nasıl üşenmiyosun bunlarla uğraşmaya der:) Bunlar da benim için mutluluk sebebi:) Hediyeleşmek güzel şey.Almaya da vermeye de bayılırım.Hem de sünnet işte daha ne olsun:) Hediye al mutlu et:) 
hediye süsleme

Bol hediyeli,mutlu günler herkese:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder