26 Haziran 2014 Perşembe

SOSYETE PAZARI, BİLEZİKLERİMMM VE BENN:)

Allahııım şu yeleği iyi ki almışım valla,kaç tane kombin yaptım şimdiden,çok kullanışlı,herşeyle kombinleniyo ve incecik olduğu için sıcak havalarda ideal.Geçen gün sarılarla kombinlemiştim, bugün de saksla:)
Eşarp: İthal
Gömlek:Storm
Yelek:Modanisa
Çanta:Daniel Klein
Pantolon:Sense
Ayakkabı:Adapazarı
Saat:Swatch
Bilezik:Sosyete Pazarı
Kolye:Müdürümden:)

uzun yelek

Yandaki evrak dosyalarına dikkat:) Müthiş bi uyum içerisindeyim dosyalarımla hehehe:)
tesettür giyim

siyah yelek

yelek kombini

ithal eşarp

tesettür

yeşil bileklik

Bugün sosyete günümüzdü,ama hava çok sıcaktı pek bunaldım yaa,bu ayakkabılara bayıldım hem de deri ve 65-TL çok uygun dimi,mağazalarda derileri yüzden aşağı mümkün değil vermezler.Ayakkabıcı amcadan izin istedim resimledim 'ya mağazalara verirsen 'diyo.Sanırsın ki stiletto modasını kendi başlattı başka hiçbiyerde yok:)
kırmzı stiletto

Bunlar da rengarenk bilekliklerim,o kadar çok çeşit vardı ki iki saat karar veremedim.Fuşya olan resimde eski gibi duruyo ama ya gerçeği çok güzel:) Ayyy canım takıcıklarımmmm:)
bilezikler

rengarenk bilezikler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder