20 Haziran 2014 Cuma

MARİN STİL

   Her ne kadar birkaç yıl öncesi çok daha fazla yaygın olsa da marin kıyafetler,takılar hatta ev eşyaları hala gündemde.Özellikle yazın benim çok kullandıklarım arasında kendileri.Seviyorum marin uyumunu,tarzını:)
İki gündür farkında olmadan yine marin esintileri taşımışım üzerimde:)
  Dün biraz spor takılası vardı keyfimin kahyasının:) Ben seçimi ona bıraktım, o da kot etek, kareli gömlek ve marin bilekliği seçti:) Ve dün bu kıyafetle çok rahat edince bidaha seçimi hep ona bırakmam konusunda beni uyardı:) Yazın kokoşluk çekilmiyo arkadaş,ne varsa rahatlıkta,babetlerde,sporlarda var:)

Marin Bileklik: Pelin Giydiren

beyaz saat

Bugün de çok şükür ayakkabılarım rahattı,öğlen kızlarla yine bi kızılay turu yaptık,bu günkü durağımız ayakkabıcılardı.Hepsinde gözüm kalmış bir şekilde işe döndüm tabi.Evet kararlıyım,ayakkabı almıycam.Hiç ama hiç ihtiyacım yok çünkü ve en önemlisi de dolabımda bi gıdım yer kalmadı artık,eşimin bölümüne geçtim hatta onun ayakkabılarının üzerine bile koyuyorum çaktırmadan hıhıhı:)

Eşarp: Armine
Elbise: Abloşumun ellerinden
Gömlek:Fabrika
Ayakkabı: Abloştan hediye:)

kırmızı elbise

kırmızı elbiseler

fabrika gömlek

ayakkabı

uzun elbiseler

kırmızı elbise

Veee marin kıyafet ve takılarla baş başa bırakıyorum sizi:)

alvina elbiseler

tunik

alvina elbise

marin tunikler

alvina tunik

marin bileklik




kolye

kolyeler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder