17 Haziran 2014 Salı

NE GİYMİŞİM:)

   Oh nihayet güneşi gördük dimi ama.Gerçi biz insanoğlunu memnun etmek ne mümkün şimdi de sıcaktan şikayet ederiz.Çok şükürsüsüz çok:) Neyse bunaltacak kadar değil ama cıvıl cıvıl giyinmeye yetcek kadar sıcak havalar:) Bugün rengim turuncu,sabah uykudan uyandığım gibi kafamda belirdi bu kombin yaşasııın,iki saat dolabın karşısında düşünmedim yani:)

Eşarp: İthal(Kenzo)
Tunik:Sefamerve.com
Kemer: Addax
Babet:Sosyete Pazarı


kenzo eşarp


uzun tunik

uzun tunik kombin

turuncu kemer

  Dünkü kombinim de gol-pudra:) Evet sabah sabah özçekim yapıyorum doğru:) Her gün her gün beni çek beni çek demiyorum kimseye,ayyh bana bi selfie çubuğu lazım en kısa zamanda:)

Kolye: Chima
Gömlek: Trendyol ya da Markafoni unuttum:)
Şal: Ecardin( Modanisa)
Ayakkabı: Hediye
Çanta: Daniel Klein
Pantolonetek: Surre(Adapazarı)

gold kolye

gold şal

gold çanta

pantolon etek

uzun kollu gömlek


2 yorum: