15 Nisan 2014 Salı

ÇAY SAATİNDEN KARELER:)

Dikkat dikkat birazdan paylaşacağım resimler özellikle şu an işte olanlar için aşırı derecede açlık hissi verebilir.Midenizde kıpırdanma, ağzınızda sulanma ,gözbebeklerinizde büyüme varsa lütfen hemen sayfamı kapatın demiycem tabiki hemen ağzınızı silin heheh:)

Evet şimdi gelelim misafirlerim için hazırladıklarımaaaaa
Önce akşamdan hazırladığım soframın mamasız halini paylaşıyorum:)
Kadehlere minik kurdeleler bağladım soframla uyumlu olması için,peçeteleri ise yelpaze gibi ince ince katladım ikiye katlayarak her katını tek tek açtım çiçek şeklinde oldu:) peçeteleri kadehlerin içine koyarak da hoş bir sunum yapabilirsiniz















Eveeett ağzınızı sulandırdık karnınızdaki gürültüyü bir kat daha artırdık şimdi de menümüzü liste halinde verelim ki misafir ağırlamaya karar vermiş ancak menüsünü belirleyememiş ve kara kara ne yapsam ne yapsam diye düşünen arkadaşlara fikir olsun:)

Çay saati listesi:;

1)Meksika fasülyeli salata(büyük marketlerde konserve olarak bulabilirsiniz meksika faüslyesini)
2)Galeta unlu çiçek poğaça
3)Pırasalı tart
4)yoğurtlu kıymalı milföy mantısı
5)Elmalı,hurmalı cevizli kek(ne bulduysam koydum keki de denebilir:)
6)Şerbetli kremalı pasta
7)Çikolata soslu parmak kurabiye(gerçi benimkiler baya şişko parmak oldu hehe)
8) kalpli çikolata parçalı kurabiye(kurabiye hamurumu ikiye böldüm hem parmak kurabiye hem kalpli kurabiye yaptım)
9)Ananası ikiye böldüm içni oydum minik meyve parçacıkları doldurdum içine



Top kek kalıplarım azdı hamur arttı ben de küçük silikon kalıpta kalan hamuru pişirdim işte yukarıdaki görüntü ortaya çıktı: midi kek:)


İşte bu kadaarrrr:)
tabi okuması kolay ama bunları yapmak benim bir günümü aldı:)
Listeyi uygulayacaklara duyurulur ; hepsi tam not aldı:))

hadi ben kaçtım:)



1 yorum: