25 Nisan 2014 Cuma

MOBİLYALARINIZI BAŞTAN ÇIKARIN:)

Bir mutlu cuma gününden herkese marhabaa;

     Nihayet bir hafta daha bitti,yarın sabah biraz daha fazla uyumanın, evde keyif yapmanın,güzel bir kahvaltının hevesiyle cuma gününü geçiriyorum:) Peki ütüm,yıkanacak çamaşırlarım,temizlenecek bir evim yok mu var.Aman canım ben iyi tarafından bakıyorum hıh:)
        Neyse şimdi gelelelim asıl konumuzaaa.Önce fotolara bakalım sonra ayrıntıları konuşuruz:)
     Düğün borçlarından dolayı kısıtlı imkanlarla aldığımız 'ucuz' dolabımızı pek sıkıcı buldum düşündüm taşındım çok renksiz olduğuna karar verdim.Dolap hemen girişte olduğu için renkli bir hava vermek istedim.Sonunda buldum evettt sarı olmalı.Eve adımını atan çiçek bahçesine girmiş gibi hissetmeli dedim(tabi henüz istediğim halıyı bulamadım o ayrı,neyse bulunca öyle hissedecekler en azından:) )Uzun aramalar sonucunda sarı yapışkanlı folyo bulabildik.Her renk var bi sarıyı bulmadık gitti.Normalde 13,00 civarında ama eşim toptancıdan 3,5 a almış hıhıhı:) Kelebekli stickerları da sosyete pazarından aldım.' Uçuşan kelebekler ' temalı bir dolabım oldu yuppiii:)
dolap yenileme

yapışkan folyo







      Sarı pembe aynalarımı da ikeadan aldım,her rengi vardı ben bunları seçtim.Çok da güzel olduuu,Aynaların üzerinde borular çok kötü duruyordu onu da yapışkan folyoyla kapladım.Yani kapladım derken lafın gelişi yoksa yapım aşaması bana ait değil eniştemle eşim sağolsun:) Onları yapıştırmak da kolay değil dikkatli yapmazsanız kabarıyor.

renkli ayna






Yapışkanlı folyolar bu şekilde satılıyor her renkte ve desende bulunuyor,büyük yapı marketlerden veya internet sitelerinden bulabilirsiniz.
yapışkan folyo



Bunlar da internetten seçtiklerim










2 yorum:

  1. Siyah beyaz olan sandalye tam benlik.hemen altındaki yapışkanı alıp mutfağımda bi yerleri süslersen de hayır demem yani:)

    YanıtlaSil