22 Nisan 2014 Salı

PEMBE SEVERLER BURAYA:)

Güneşli bir gündeeenn herkese merhabaa;

   Güneşin ruh halimi değiştirdiği doğrudur evet , halim tavrım,giydiklerim,neşem,seçtiğim ürünler,dinlediğim şarkılar bile hep havayla bağlantılıdır:) Evet çok şükür bugün neşem yerinde ve çok neşeli ürünler seçtim yineee:) Cicili bicili pembiş pembiş ürünler.Bu ürünler hamur kabartma tekniği ile yapılmış ben hiç denemedim fakat google amcaya sorabilirsiniz yapılışını anlatan çok site var:) Ve baya uçuk fiyatlara satış yapılıyor.Benim seçtiğim ürünler de 1v1y.com 'dan Nesli Design'a ait..Mutfağı herşeyiyle kırmızı beyaz olan biri olarak kırmızıdan sıkıldığımı pembeye doğru meylettiğimi farkettim şu an:((( Pufff daha bir yıl oldu amaaa.Neyse sizi resimlerle başbaşa bırakıp pembiş bir gün diliyorum efendim:)

pembe kavanozlar

pembe ekmek kutusu













  Neeey duyamadım çok mu beğendinizz:) O zaman şehrinizde bulunan bir hobi mağazasına uğruyorsunuz ihtiyacınız olan bütün malzemeler hatta fazlası oluyor zaten oralarda.Yok efendim ben uğraşamam basarım parayı alırım diyorsanız da 50-100 civarı fiyatlara bu ürünler elinizde.Ben karar verdim vakit bulursam yapmayı deneyecem.Bekleyin beni:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder