22 Nisan 2014 Salı

SALI KOMBİNİM

  Dolabın karşısına oturup iki saat ne giysem diye düşündüğümüz bir mevsimdeyiz.Havaların bir sıcak bir soğuk gittiği ve benim hep havanın tersine giyindiğim zamanlar.Hava durumuna bile güvenmeyip sabahları kırk kere camdan kafamı uzattığım 'hımmm bugün soğuk gibi ya da galiba hava epey sıcak olacak' diye tahminlerde bulunduğum ama sağolsun her seferinde beni yanıltıp ya soğuktan donduran ya da pufff yandım dedirten havalar..:)
   Bugün yine iki saat dolabımla bakıştığım günlerden.Dün ince giyindim üşüdüm bugün kalın giyineyim biraz dedim şöyle bir dışarı baktım evveett güneşi gördüm bu yeterince ikna ediciydi rengarenk giyinmeyi bekleyen bir ben için:) 
  Bu günkü kombin saks mavisi ağırlıklı.Bu arada saks 'bulutsuz gökyüzü rengi' demekmiş ben her ne kadar bu rengi bulutsuz gökyüzü rengine  benzetemesem de:) bildiğin açık mavi işte gökyüzü:)

Krem rengi dantel uzun tunik :Sefamerve.com'dan çok kullanışlı her renkle kombinleyebiliyorum ancak iç gösteriyor uzun kollu badi giymek şart içine
Kolyem trendyoldan (Donna Note)
Saks pantolon: trendyol
Yüzük :Sıhhıye sosyete pazarı

Evet internet alışveriş müptelası olduğum doğrudur:):))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder