23 Mayıs 2016 Pazartesi

RENGARENK FOLYOLARLA EŞYALARINIZI YENİLEYİN!

Merhaba;
Son zamanlarda dekorasyona takmış durumdayım.İnstagramda çok fazla karşılaştığım renkli folyolarla değişiklik yapma fikri epey hoşuma gitti.Ben de üzerinde çizikler oluşmuş sehpalarımı kaplamayı düşünüyorum.Kırmızı mutfak dolaplarımdan çok sıkılmış olsam da kocam izin vermediği için malesef kaplayamıyorum(kızgın surat). Kiracıymışız neden dolaplara zarar verecekmişiz de bilmemne.İstenildiği zaman iz kalmadan çıkarılabildiğini söylesem de cesaret edemedi kendileri.Neyse belki sehpalarımda deneme yaparak ikna yoluna gidebilirim hehe:) Şimdi sizi örneklerle başbaşa bırakayım.Dolaplarınızın rengi çok koyu geliyorsa,sehpalarınız çizildiyse,aaa bu renkten sıkıldım diyorsanız deneyebilirsiniz bu fikirleri.Renklendirjhayatını instagram sayfasında çok daha fazlası var takibe alın derim:) Bu örneklere de Buradan ulaşabilirsiniz,İstediğiniz modeli satın alabilirsiniz.













2 yorum:

  1. Merhaba sizinde cocugunuz olmuşşş çok sevindimm..Uzun biaradan sonra merak ettim bloga girdimm... Sevindimm hayırlı ugurlu olsun bebeişinnn...

    YanıtlaSil