7 Temmuz 2014 Pazartesi

UZUN YELEK KOMBİN

   Herkese selamlaaaar;
  Yoğun bi hafta sonunun ardından yine geldi pazartesi iyi mi:) Neyse gelmiş hoşgelmiş,tez zamanda geçsin inş. da cumartesiyi pazarı ağırlayalım:)
  Cuma akşamı iftara davetliydik,cumartesi temizlik ve ütü günüm zaten.Pazar da kayınvalidemleri çağırdım iftara.Bi baktım kii tatil bitmiiiş:( 
 Bu arada BURADA bahsettiğim yeleğimi giydim nihayet.Çok uzun olduğu için altına sigaret pantolon arıyodum.Bütün denediğim sigaretler tayt gibi yapışıyodu.Nihayet aradığımı kotonda buldum olleeey:) Uzun tunikler ve yeleklerimle daha çok kombinlenecek gibi görünüyosun benim güzel yeni pantolonum:)
  Öğle arası Meltoşumla kendimizi parka attık,fotoğraflar onun elinden sağolsun arkadaşım:) Parkta otururken bi bağrış çığrış oldu,kadının biri adamı pataklamaya başladı.Evet yanlış duymadınız kadın adamı tartaklıyodu resmen.Demek özledin he diye bağırıyodu bi yandan adama vuruyodu.Adam da hiç karşılık vermiyo kadını sakinleştirmeye çalışıyo. Meltoşla kadının aldatılmış olabileceği sonucuna vardık vee halimize şükrettik tabi ki.Allahım herkese yardım etsin,insanlar ne sıkıntılar yaşıyor.Halimize binlerce kez şükürler olsun diyor ve kombin ayrıntılarına geçiyorum:)

Yelek:Modanisa
Şal: Modanisa(Ecardin)
Gömlek:Storm
Pantolon:Koton
Çanta:Daniel Klein(Markafoni)


uzun yelek

uzun yelekler

uzun yelek modeli

sarı siyah uzun yelek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder