17 Temmuz 2014 Perşembe

DÜNÜN ÖZETİ:)

   Dün hem çook sıcaak hem de benim için koşturmacalı bi gündü yine.Dün kocişimin doğumgünüydü.Ramazan olduğu için parti yapamadım tabi ama ramazandan sonra beşiktaş konseptli bi kutlama düşünüyorum inş.:) Aslında hediye de almıycaktım,kutlama yaptığımız zaman alcaktım ama son anda kararımı değiştirdim,doğumgünüsünde boynu bükük kalmasın kocişimin dedim:)Öğle arası koştur koştur Kızılaya gittik Aysun Ablamla.İlk girdiğim yerden (Mavi Jeans) den bu iki pantolonu bayılarak aldım.İlk defa mint rengi giycek kociş bakalım tepkisi ne olacak,gerçi şunu giymem bunu giymem demez hiç ben ne alıyosam beğenir sağolsun:)


erkek pantolon

renkli erkek pantolon
 Kızılayda bi tezgaha insanlar üşüşmüş bişeyler kapışıyoru,öle kalabalık görünce hemen yanaşıp bakıyoruz,kalabalık dmeek çok uyguna bişeyler var demek:) Adam tezgaha yığıyo anında bitiyo ben de iki tane masa örtüsü kaptım on tl:) Pek de tarzım olmasa da kullanmasam bile hediye götürürüm biyere düşüncesiyle kapıverdim:)

taç masa örtüleri

Bu kolyeleri de moda çarşısından çok uygun fiyata aldım,bu yaz sarı ve turuncu favori renklerim:)

renkli kolyeler

Eve gidince de eşimi aradım kapıyı sen aç müsait olmıycam diye,hemen girişe de taşlarla bu yazıyı yazıp hediyeleri koydum ben de saklandım:) Asıl kutlamayı sonra yapcak olsam da yine de küçük bi sürpriz olmuş oldu:)
sürpriz

   Akşam da kayınvalideme gittik yemeğe,beş dk. lık mesafe zaten.Çook da rahat bi kombin yaptım hemen:) Kocişin doğumgünümde aldığı eşofmanı giydim.Pantolon gibi durduğu için dışarda rahat giyiyorum.Upuzun ince yelek de çok kurtarıcı oldu benim için,hemen eşofmanın üzerine çek çık:) Ohh rahatlık gibisi var mı:) Dün de böyle bittti,bu akşam da anneme Sakarya'ya gidecem abloşumla inş. Yupppiiiii hemen akşam olsun:) Herkese huzurlu günleeer:)
tesettür

2 yorum:

  1. merhaba :)
    etkinlik sayesinde keşfettim daha yeniyim
    banada beklerim :)
    http://busrakahyaoglu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,hoşgeldin o zaman:) ben de geldim:)

      Sil