7 Nisan 2016 Perşembe

BLOĞA DÖNÜŞ

Merhabaaa;
Aylaar oldu bloğumla ilgilenmeyeli.Tabi bu arada hayatımda neler değişti neler.Minik prensesime bebeğime kavuştum.Bloğumdan uzaklaşmam da bulantılarım yüzünden oldu.Sosyal medyadan nefret etti o ara,her şey çok boş geliyordu,ölü gibi geziyordum.Nihayet hepsi sona erdi ve prensesim artık kollarımda hem de nerdeyse 4 aylık oldu.Evdeyken bütün vaktimi ona verdim.İş hayatıma başlamamla birlikte artık bloğuma da geri dönmeye karar verdim,hoşgeldim dimi😀Daha konukonuşacak,paylaşcak çook şey var..

Bebişimin odasından kalp kalp kalp 😀
Kalpli yastıklar: a101
Bulut yastık:ben yaptım amatörce ama el emeği😀
Nevresim:Gitti gidiyor
Çiçek;madame coco(doğum çiçeğim)
Koltuk şalı:English home
Elbiseli kırlent:Ablacığımın el emeği😀












4 yorum:

  1. merhaba canım resimlerin gözükmüyor,bi sıkıntı var galiba tekrar yüklemeye çalış istersen
    sevgiler..
    http://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa telefondan resim yükledim bloğa da ondan sıkıntı oldu galiba😀

      Sil
  2. Hosgeldin hayirli kandiller canim, boyle guzel bir seyle donmus olman sevindirici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı kandiller canım,çok teşekkürler😀

      Sil