9 Mart 2015 Pazartesi

AAA BAHAR GELMİŞ:)

Merhabaaaa;
  Öğle arası kendini dışarı atmış,iş stresinden sıyrılmış,misss gibi güneşi doyasıya içine çekmiş,iliklerine kadar ısınmış bir ben var bugün burada hıhıhı:) Güneşli hava her zaman mutlu ediyor beni.Ve mutlu olunca da yazasım geliyor bloğa,bazen de çok boşluyorum doğru:)
    Kocişin diyete başlamadan önce son sefası adlı çalışmam bu da:) Ben kahve hiç içmediğim için mor kız eşlik etti kendisine:) Gerçi kahveyi koymadan fotoğraflamışım o da ayrı:)
    Neyse mesai başladı ben kaçar:) Musmutlu günler hepinize:)



6 yorum:

  1. Ben diyet yapmiyom bil istedim:)))

    YanıtlaSil
  2. Nerde o güneş bende isterim .Çünkü soğuk var ve ben soğukta çok üşürüm .Bende dört gözle yazı bekleyenlerdenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok üşüyen biriyimdir o yüzden güneş beni acayip mutlu ediyor:)

      Sil
  3. Off mis gibi kahve koktu..hemen söyledim bi tane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ben sevemedim şu kahve olayını yaa,bir kahve keyfim bile olmayacak mı benim hüüüüü:(

      Sil